جعبه های صادراتی (ترانسفر) کد T16

جعبه های صادراتی (ترانسفر) کد T16
جعبه های صادراتی (ترانسفر) کد T16

جعبه های صادراتی (ترانسفر) کد T16

کد محصول:T16

نوع کالا: جعبه پلاستیکی کاملا بسته

ابعاد خارجی:41*30*30

 ابعاد داخلی : 35.5*26.2*29.5

وزن: 1080

مقدار تحمل بار:

نوع مواد:پلی اتیلن سنگین

[aparat id=”Akz0J”]

موارد استفاده: اصولا مخصوص ماهی و مرغ می باشد،اما در مواردی هم بابت میوه و حمل قطعات و ملزومات بعضی کارگاه ها خریداری شده است.

ویژگی های محصول: ویژگی منحصر به فرداین جعبه پلاستیکی این است که وقتی این جعبه ها خالی هستند می توانید180درجه آن را بچرخانید تا شیار های خرگوشی کناری روی هم قراربگیرند و جعبه ها به طرز جالبی داخل هم می روند و زمانی که بخواهید داخل آن را محصول بگذارید این جعبه را چرخانده و داخل آن را پر میکنید جعبه ها به دلیل طراحی جالب آن روی همدیگر سوار میشوند و هیچ آسیبی به محصول داخل جعبه پایینی نمیرسانند

نام های دیگر محصول:جعبه کاملا بسته چپ و راستی، جعبه کاملا بسته خرگوشی، جعبه کاملا بسته صادراتی

رنگ های متعارف:

تعداد جایگیری در کانتینر:

 

این جعبه پلاستیکی کاملا بسته به اسم های جعبه چپ و راستی یاخرگوشی معروف می باشد.طراحی منحصر به فرد این جعبه  باعث شده که آن را جزوه جعبه های پر کاربرد در تمامی صنوف به جعبه مخصوص ماهی قرار دهد.

ابعاد خارجی این محصول: 41*30*30و ابعاد داخلی این محصول صرف نظر از کشوهای کنار جعبه35.5*26.2*29.5   و وزن این محصول 1080g میباشد.

همانطور که میدانید تنها مشکل جعبه ی پلاستیکی و سبد های پلاستیکی جاگیربودن و فضای زیادی است که این جعبه ها اشغال میکنند و اما ویژگی منحصر به فرداین جعبه پلاستیکی این است که وقتی این جعبه ها خالی هستند می توانید180  درجه آن را بچرخانید تا شیار های خرگوشی کناری روی هم قراربگیرند و جعبه ها به طرز جالبی داخل هم می روند و زمانی که بخواهید داخل آن را محصول بگذارید

 

جعبه های صادراتی (ترانسفر) کد T16
جعبه های صادراتی (ترانسفر) کد T16

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *